poniedziałek, 1 września 2008

Dlaczego?



Jeszcze całkiem niedawno posiadanie własnego bloga było dla mnie czystą abstrakcją przede wszystkim ze względów światopoglądowych (powiem wprost, uważałam blogi za dziecinadę i kojarzyły mi się głównie z wirtualnymi pamiętniczkami pisanymi przez ludzi, którzy nie odnajdują się w rzeczywistości), nie wspominając już o technicznych aspektach. Jednak pewne fakty sprawiły, że
i ja postanowiłam zadebiutować w wirtualnej przestrzeni. Przede wszystkim świadomość, że opuszczam kraj rodzinny na długo, a kto wie, może i na zawsze obudziła we mnie potrzebę podtrzymywania więzi ze wszystkimi, którzy są mi drodzy, a którzy zostają w Polsce. Oprócz tego fascynacja Sarajewem nie daje mi spokoju już od paru lat. Zapewne nie daje ona spokoju również wszystkim moim przyjaciołom i rodzinie, których to systematycznie raczę swoimi opowieściami o tym mieście. Już nie raz mówiono mi (pewnie chcąc ukrócić moje skłonności oratorskie, czyt. gadulstwo), że powinnam to wszystko zapisywać. No to w takim razie najbliższy czas pokaże czy autorzy tych sugestii mieli rację :) Zapraszam zatem na historie o Sarajewie i o moim życiu w tym mieście.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Świetnie odkryć człowieka dzięki, któremu sama będę mogła być bliżej mojej fascynacji :)
iza